Avatar billede _hightower_ Nybegynder
24. januar 2005 - 17:43 Der er 6 kommentarer

Computer fryser

Hej

Jeg har et problem med at min computer fryser. Jeg har fundet ud af at den gør det så snart jeg bruger min Java BitTorrent klient Azureus, men det er ikke ved alle filer den gør det. Når programmet skal arbejde med en stor fil (over 4 GB), dvs. kontrollere filen og derefter hente, så går det galt. Men jeg tror kun det er ved den ene fil det går galt. Den henter filen med ca. 420 Kb/s. Jeg har prøvet at fjerne både java og azureus og inst det hele igen...dog uden held.

Jeg har kørt en memtest i 8½ time uden nogle Errors. Jeg har heller ikke noget spyware, worm, virus eller lignende liggende. Jeg har mistanke om at det er den store download hastighed der gør at den fryser, men har ikke nogen logisk forklaring på hvorfor den skulle gøre det.

Har følgende:
ABIT KV8 Pro-3rd Eye
Deluxe Noise Terminator, PSU 400W
AMD Athlon64, 3000+
Sapphire Radeon 9800 Pro 128MB
Seagate Barracuda 7200 RPM 200GB, SATA150
Maxtor 160 GB 7200 RPM IDE
Dane-Elec DDR3200, 2x512 MB
Coolermaster Cooler Vortex CPU Køler

Jeg håber nogen af jer kan komme med nogle ideer til hvad jeg kan gøre....uden at formater

Hvis i skal bruge flere oplysninger så sig endeligt til
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
24. januar 2005 - 18:08 #1
har INGEN anelse omkring jeg taler i tåger (synes bar jeg har hørt det engang) men kan XP (som du nok bruger) håndtere filer over 4 gb?
Avatar billede _hightower_ Nybegynder
24. januar 2005 - 18:17 #2
Ja jeg bruger Win XP Pro....det har dog ikke været et problem med filer af den størrelse før....desuden er de delt ud i mange mindre RAR filer
Avatar billede draco999 Nybegynder
24. januar 2005 - 18:49 #3
prøv evt med et andet BIttorent client og se om det virker
Avatar billede _hightower_ Nybegynder
24. januar 2005 - 19:04 #4
Desværre ingen gevinst der....det jeg bruger nu burde altså også virke ordentligt
Avatar billede _hightower_ Nybegynder
24. januar 2005 - 19:05 #5
jeg tvivler på det er torrent klienten der er noget i vejen med
Avatar billede _hightower_ Nybegynder
24. januar 2005 - 19:36 #6
FFS, hvorfor kan jeg ikke afvise svaret?...har prøvet både i Firefox og IE