Avatar billede fjumske Nybegynder
24. januar 2005 - 10:42 Der er 1 kommentar

Test værktøj til mail i linux

Hvorfor nogen kommandoer kan man bruge til at teste om en mail i linux virker ordenligt?????

Vil helst at i skriver både hvorfor en kommando jeg skal bruge og hvad den helt præcist gør????

Gerne flere forskellige..

På forhånd tak..!
Avatar billede bufferzone Praktikant
24. januar 2005 - 16:16 #1
Kik på værktøjet NetWox (med den grafiske flade NetWag) der faktisk er en værktøjskasse med over 200 for´skellige tooles indbygget. Det kan bl.a. sende en e-mail, teste om en mailserver er i live. Dette geniale værktøj er et must for enhver administrator.

Jeg har beskrevet brugen af det i en af mine artikler om hackerværktøjer for administratore.

Skriv hvis du har problemer med at installer og bruge