Avatar billede xrow Nybegynder
23. januar 2005 - 18:00 Der er 2 kommentarer

hvad for et grafikkort skal jeg vælge?

hi boy's jeg har lige købt en Amd 64 3200+ . der sidder Geforce fx 5200 128 md ddr,( uden Køler) I min gamle sidder der Geforce 3 titanium 200 128 mb ddr ( med Køler) hvad er best og hvorfor?

jeg kan ikke rigtigt finde ud af det! brænder for at købe et helt andet kort , måske ATI, har nemlig hørt at det er bedre når man køre de store spil. også når man vil have det til at kræve noget mere på toppen! men det var bare fordi at hvis jeg skulle sælge min gamle com ville jeg da bare bytte kort om!! P.S Geforce fx 'eren får 1074 i 3dmark 03 !!!
Avatar billede topimax Nybegynder
24. januar 2005 - 01:56 #1
med den cpu ville jeg vælge at købe et nyt gfx. de to kort du nævner er flaskehals i dit system.

Jeg har selv et ATI 9800pro som jeg er meget glad for. Hvis du skal købe et nyt gfx, så skal du lige være opmærksom på at Geforce FX versionen ikke understøtter DirectX 9 fuldt ud, selv om de skriver det. Det gør ATI til gengæld.

Men hvis jeg skulle vælge mellem de to, så ville jeg vælge Fx 5200 af den grund at den understøtter directX 8.1 mens Gf3 kun understøtter directX 7.

Håber det kan hjælpe dig.
Avatar billede xrow Nybegynder
02. februar 2005 - 22:54 #2
tak det lyder da som om jeg skal invister i et ATI kort! hvis det ville yde mere ind de andre!