Avatar billede idiotbarn Nybegynder
23. januar 2005 - 17:02 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Læs word/tekstfil hos brugeren

Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre, men kan man lave en side der kan læse indholdet af en wordfil, som ligger hos brugeren?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
23. januar 2005 - 17:05 #1
Ikke så vidt jeg ved.. den skal uploades først.. søg på aspSmartUpload her på Eksperten.
Avatar billede idiotbarn Nybegynder
23. januar 2005 - 17:29 #2
men man man læse en word fil på samme måde som en txt fil når filen er kommet op på serveren?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
24. januar 2005 - 22:57 #3
Det ved jeg faktisk ikke.. prøv at søge på "word" i ASP kategorien.
Avatar billede p_nilsson Nybegynder
25. januar 2005 - 20:19 #4
Så vidt jeg ved, men er ik sikker, så kan du ikke lave en webside, hvor du kan få tilgang til lokale filer på din brugers klient af sikkerhedsmæssige årsager..
Avatar billede idiotbarn Nybegynder
25. januar 2005 - 20:24 #5
Ok...så kan jeg ikke undgå at uploade den, men kan jeg læse den der? Jeg har ikke kunnet finde noget her på eksperten...
Avatar billede p_nilsson Nybegynder
28. januar 2005 - 09:06 #6
Du kan jo altid åbne en word-fil i browseren, såfremt klienten har word installeret.
Det er bare at lave et link:
<a href="enWordFil.doc">Åben word-document</a>
Avatar billede idiotbarn Nybegynder
18. februar 2005 - 11:18 #7
Jeg skulle jo gerne bruge indholdet...men lukker...har ikke kunnet finde noget som helst
Avatar billede idiotbarn Nybegynder
18. februar 2005 - 11:18 #8
nu...