Avatar billede ladze Nybegynder
22. januar 2005 - 16:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Støjsvag stabil blæser til fornuftig pris

Hej eksperter.

Min far klager over at hans com. larmer (selvom jeg nu ikke synes at det er så slemt), anyway, han vil så gerne have en mere støjsvag processor blæser, men er heller ikke villig til at betale det vide ud af øjnene.

Så det er her I kommer ind i billedet: hvilke (hvilken) blæser er forholdsvis "pålidelig", koster ikke det vide ud af øjnene og sidst og vigtigst: er støjsvag?

Håber I kan hjælpe rimelig hurtigt med evt. link eller mærke el.l.

Mvh.
Lasse/Ladze
Avatar billede kongen1280 Nybegynder
22. januar 2005 - 16:55 #1
GlacialTech Igloo 462 AMD Silent Breeze III
Passer til AMD prosessore socket 7 pris 159.- hos www.pcfocus.dk
Blæseren støjer med 19 db hvilket er godt til prisen
Avatar billede birkemose Nybegynder
22. januar 2005 - 17:53 #2
umiddelbart ville jeg sætte en papst blæser på som koster omkring 100 kr den larmer omkring 12 db mener jeg. Men ellers kan i kontakte www.shg.dk og høre hvad de vil anbefale.
Avatar billede ladze Nybegynder
22. januar 2005 - 18:49 #3
Okay, undersøger sagen nærmere - foreløbig tak.
Avatar billede ladze Nybegynder
28. juli 2006 - 16:15 #4
k