Avatar billede alony Nybegynder
21. januar 2005 - 18:35 Der er 4 kommentarer

Kan ikke koble op til nette/LAN med min medion (pentium 4)

HEj, jeg har lidt problemer med at komme på internet/LAN med min computer. Når jeg opretter en LAN kan den ikke se den, og nettet fungerer heller ikke... De andre computere i netværket har ikke noget problem med at komme på nette..

Ville gerne give en mere uddybende forklaring, men er simpelt hen lost.. Håber i kan hjælpe :D

-Hootie.
Avatar billede flashnet Nybegynder
21. januar 2005 - 18:49 #1
det du gør er at du går ind i C:/ så formaterer du.....

ej det gas! haha
Avatar billede exp Juniormester
21. januar 2005 - 21:03 #2
flashnet >>
Såfremt du ikke har noget konstruktivt at tilføje i debatten, bedes du venligst undlade at kommentere.

exp/coadmin
Avatar billede donlon Novice
22. januar 2005 - 00:19 #3
Gå her til http://www.majorgeeks.com/download4372.html download WinsockFIX og kør det.
Avatar billede hestetyv Nybegynder
26. januar 2005 - 15:32 #4
Først, hvad siger din ping tid til en udenbys IP ?

Tjek din lanforbindelse, Firewall, antivirus osv hvis du har nogle af disse. Slå evt alt fra, bare for at tjekke om du kan komme ud i verdenen.

vælg evt "start"/kør/skriv "cmd"/skriv "ipconfig /all" . Tjek om du er tildelt DNS gateway, IP osv.
Prøv evt at skrive ipconfig /flushdns  og bagefter ipconfig /renew

Hjalp det ?