Avatar billede mikkel.jor Nybegynder
20. marts 2001 - 21:57 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

DR logo

Hejsa

Er der nogen som kan hjælpe mig med at få fat i DR\'s logo. Det skal være i den røde farve som de bruger.
Avatar billede Beach Mester
20. marts 2001 - 21:58 #1
Hvilken størrelse?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
20. marts 2001 - 22:03 #2
Jeg kan lave det i vektor til dig, det kan ikke tage mange minutter.

/per
Avatar billede nettrain Nybegynder
20. marts 2001 - 22:06 #3
højreklik - gem som - på www.dr.dk
Avatar billede Beach Mester
20. marts 2001 - 22:07 #4
DR-logo kan rekvireres på diskette eller via e-mail ved henvendelse til:
DR Grafik, Att. Birgitte Bay Overgaard ( 3520 8549 e-mail: bio@dr.dk

//Beach
Avatar billede mikkel.jor Nybegynder
21. marts 2001 - 16:04 #5
hoejrup vil du lave du lave det ? Send det til mikkel@marj.dk

->Beach, jeg har set det tekst udsnit, men de skal sikkert vide hvor jeg skal bruge det og jeg kan ikke give dem nogen eksakt url endnu
Avatar billede Trine Nybegynder
21. marts 2001 - 17:05 #6
Avatar billede hoejrup Nybegynder
21. marts 2001 - 17:11 #7
mikkel.jor> Du skal lige huske på at den som oprindeligt har lavet logoet har ophavsretten, og derfor skal du have tilladelse af DR. Hvis du skal anvende det kommercielt.

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
21. marts 2001 - 17:12 #8
Jeg har sendt logoet til dig.

/per
Avatar billede mikkel.jor Nybegynder
21. marts 2001 - 17:22 #9
det er langt fra kommercielt brug.

Jeg siger tak hoejrup