Avatar billede tubes Nybegynder
21. januar 2005 - 12:17 Der er 4 kommentarer

usb problemer

Jeg har et problem med en af mine usb porte ,, der komme hele tiden en fejl melding der hedder usb enheden bliv ikke fundet .. og jeg kan ikke finde ud af hvad det er ?? nogle bud ??
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
21. januar 2005 - 12:30 #1
du mangler en driver, enten til kortet eller til den enhed du prøver at tilkoble. kan bl.a komme hvis du prøver at tilslutte en usb 2.0 enhed til 1.1 port. sommetider kan den godt se sådanne enheder, sommetider ikke.
Avatar billede marlboro-man Nybegynder
21. januar 2005 - 21:26 #2
nu kunne det være sjovt at høre hvilket Bundkort du har, jeg har samme problem og dog er det hovedsaligt USB 2,0 der ryger, det er mit bundkort der laver lort (MSI) har fået det byttet 3 gange, det virker fint et stykke tid og så går det galt. og nyinstalering hjælper ikke. så nu køber jeg et Asus bundkort. skal bare lige have fundet ud af om jeg vil have AMD eller beholder min P4.
Avatar billede tubes Nybegynder
21. januar 2005 - 22:48 #3
det er en Dell Latitude D600.. kunne det måske ha noget at gøre med at jeg lige har installeret microsoft`s antispyware (beta)
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
24. januar 2005 - 12:50 #4
slet det igen! har lige set en anmeldelse af det og det er det rene ingenting ved siden af Adaware, som ovenikøbet er gratis. Det lyder som om m$ laver rav i det - igen!