Avatar billede thefff Nybegynder
20. januar 2005 - 18:21 Der er 4 kommentarer

10 eller højere mbit

hvor finder jeg en 10mbit eller højere i nordjylland til pravate brug??? som ikke koste 10k om måneden
Avatar billede whee Nybegynder
20. januar 2005 - 18:27 #1
Avatar billede Spotgun Seniormester
20. januar 2005 - 18:50 #2
Tror ikke det er for nemt at finde nogen der udbyder 10mbit eller højere til under 10k om måneden, hvis vi snakker en regulær internetforbindelse hjem til dig selv.

Men prøv da at kontakte Song Networks - de burde kunne oplyse dig om hvad sådan noget koster. http://www.songnetworks.dk
Avatar billede Spotgun Seniormester
20. januar 2005 - 18:53 #3
Og forresten, når du er oppe i den størrelse linie betaler man normalt et fast månedligt gebyr + brug af trafik.

Prøv evt. også at kontakte TDC (som for nyligt har opkøbt Song).

Cybercity leverer så vidt jeg husker ikke noget hurtigere end GSHDSL (max 2.3/2.3mbit)
Avatar billede dexical Nybegynder
18. maj 2005 - 20:05 #4
Prøv evt. dansk bredbånd http://www.dbnet.dk/507.aspx de leverer op til 10 mbit, skal lige sige jeg ikke er klar over om de leverer i nordjylland