Avatar billede nicolairosenfalck Nybegynder
20. januar 2005 - 13:57 Der er 7 kommentarer

Mac menuer til windows

Jeg har set atman kan få de menuer fra en mac over på sin pc'er.

Er der nogle der kender et sted hvor man kan finde de menuer, det er den standart menu som ligger på skrive bordet, nogle der kender et sted?

Mvh
NicolaiRosenfalck
Avatar billede ghost2000 Nybegynder
21. januar 2005 - 21:57 #1
Du skal have fat i et program der hedder YzDock, du kan hente det på http://www.freewebs.com/mac/yzdock.zip
Avatar billede nicolairosenfalck Nybegynder
23. januar 2005 - 18:35 #2
har prøvet at få det til at virke, men kan ikke lige få det til det?
Har du nogle idéer?
Avatar billede ghost2000 Nybegynder
23. januar 2005 - 22:12 #3
skal lige hører om du bruger Windows Xp ? er ikk sikker på om det kan kører under Windows 9x...
Jeg har selv programmet og har langt det ud på http://home1.stofanet.dk/jarrepage/useless/yz.rar håber det virker for dig... det virker i hvertfald for mig...
Avatar billede nicolairosenfalck Nybegynder
23. januar 2005 - 22:24 #4
Prøver lige!!

Bruger Windows XP Home
Avatar billede nicolairosenfalck Nybegynder
23. januar 2005 - 22:29 #5
det virker, men kan man ikke selv vælg hvilke ikoner man vi lægge i den menu??
Avatar billede ghost2000 Nybegynder
23. januar 2005 - 22:51 #6
Jo det kan du sagtens... de ting der ligger der i øjeblikket er dem jeg selv bruger, du sletter dem ved at afslutte programmet, og derefter gå ind i mappen hvor det ligger, der skulle lige en fil itemlist.ini, den åbner du bare med notesblok og slætter de ting du ikke ønsker, herefter gemmer du og starter Yz-dock igen, du kan nu bruge træk-og-slip funktionen i Windows, men husk at du IKKE kan bruge genveje, men at du skal trække-og-slippe *.exe filen... options for hvert ikon ænders ved at højre klikke på ikonet du ønsker opsat og vælger "proberty..." her kan du ændre det navn og ikonbillede...

Håber det var beskrivende nok
Avatar billede ghost2000 Nybegynder
23. januar 2005 - 22:53 #7
Hvis du ønsker programmet starter hver gang du tænder din computer... laver du bare en genvej og flytter den ind mappen "start" under start->alle programmer->start