Avatar billede janusb Nybegynder
19. januar 2005 - 19:28 Der er 4 kommentarer

NorthQ-3300

Hej.
har købet en NorthQ 3300. som køler 3.6GHz.
Har en P4 S 478  3.2GHz.

når jeg hat lagt kølepasta på og sætter køler på tænder for som computeren venter på MAX 10 sec og den går ned.
tror selv den bliver for varm men da skal jo godt kunne.

hvad kan der være galt???
Avatar billede janusb Nybegynder
19. januar 2005 - 19:58 #1
prøver lige igen:

Hej.
har købet en NorthQ 3300. som køler 3.6GHz.
Har en P4 S 478  3.2GHz.

når jeg har lagt kølepasta på og sætter køler på tænder for computeren venter på MAX 10 sec og den går ned.
tror selv den bliver for varm men det skal jo ikke kunne (med dan køler).

hvad kan der være galt???
Avatar billede che0ps Nybegynder
19. januar 2005 - 22:15 #2
På overclocking har de også problemer med den køler.. men ja det er først efter 30min såå.. og ja det burde ikke kunne ske på 10sek medmindre den ikke har kontakt til din cpu ? sikker på al andet hardware virker som det skal ram mm ?

http://www.overclocking.dk/litteratur.asp?id=3324&type=test
Avatar billede mr.malmros Juniormester
21. marts 2005 - 18:07 #3
Mit asus a7v mobo har svært ved at læse den lave hastighed blæseren har på en northQ 3312, så jeg slog "cpu fan check at startup" fra i bios.
Avatar billede mr.malmros Juniormester
24. marts 2005 - 02:12 #4
du kan jo prøve det samme... der skulle gerne gå mere end 10 sekunder før at cpu'en bliver for varm selv hvis blæseren ikke  virkede... den er jo ret tung, den køler