Avatar billede e-doux Nybegynder
19. januar 2005 - 14:40 Der er 5 kommentarer

Grafikkort driver

Jeg ved ikke om jeg er i den rette kategori, men jeg står og skal bruge driveren til grafikkortet i en Packard Bell "Club 1501" computer. Det skal være driveren til Windows 98SE. Jeg har søg i 3 timer nu, helt forgæves. På Packard Bell's homepage er det, efter mine evner, umuligt at se hvilket grafikkort der helt nøjagtigt sidder i. Men jeg ved at det er en onboard grafikkort.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
19. januar 2005 - 14:44 #1
Rul denne:
http://www.lavalys.com/products/download.php?dlid=2&lang=en
ka' fortælle dig hvilket HARDWARE/SOFTWARE du har i din kværn. Tit med direkte link til lev. hjemmeside...
Avatar billede e-doux Nybegynder
19. januar 2005 - 15:03 #2
Okay, lækkert.

Nu har jeg installeret det, og den har også analyseret min computer. Den siger  at grafikkortet "SiS 86C306"
Hvad kan jeg så gøre med det?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
19. januar 2005 - 15:31 #3
Hurtigt:
Er der deromkring et LINK til hvor du ka' DL driver stuff... ?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
19. januar 2005 - 15:36 #4
http://download.sis.com/ - prøv guiden...
(Jeg er tilbage senere iaften/morgen)
Avatar billede e-doux Nybegynder
19. januar 2005 - 16:09 #5
Ligger du ikke lige et svar, så får du point. Det navn som LavaLys fandt frem var vist ikke helt korrekt, men på bundkortet stod der SIS 530 på en chip. OG så fandt jeg noget på sis.com og nu spiller det bare!!