Avatar billede fatter_hat Nybegynder
19. januar 2005 - 00:07 Der er 10 kommentarer

gratis film?

hmm er det her for godt til at være sandt?

http://www.brand2brand.com/p/?8a71b3cb05c40e73b9768d9fd4f01745
Avatar billede kalp Novice
19. januar 2005 - 00:10 #1
Prisen er eksklusiv ekspeditionsgebyr kr. 39,-. Du forpligter dig kun til at købe yderligere 2 DVD´er til klubpris.

Ja Tak! Jeg vil gerne være medlem af Home Entertaiment Filmclub. Send mig DVD filmen til kun kr. 0,- som jeg selv har valgt. Der tilkommer eksp. gebyr på kr. 39,-.

Det eneste, jeg forpligter mig til er at købe yderligere to film til klubprisen (p.t. DVD pr. stk. fra kr. 199,- ) i løbet af det første år. Melder jeg mig ud inden jeg har købt to film, eller undlader jeg at købe to film til klubpris, debiteres jeg forskellen mellem klubprisen og velkomstprisen for DVD-filmen som jeg har bestilt. Ca. hver 3. uge får jeg gratis tilsendt et filmmagasin, der kan jeg læse om månedens film, som automatisk sendes til mig, hvis jeg ikke har afbestilt den. Som medlem af Home Entertainment Filmclub kan jeg benytte mig af klubbens unikke medlemsrabatter. Det og meget andet kan jeg læse mere om i medlemsguiden, jeg modtager i min første pakke.

Vigtigt!
Du skal være over 18 år, for at blive medlem, og være bosat i Danmark. Vi godtager ikke indmeldelser fra firmaer, skoler eller lign., samt fra personer bosat på Grønland og Færøerne. Kun et medlem pr. husstand.
Avatar billede norbert Nybegynder
19. januar 2005 - 00:10 #2
Den slags tilbud er der masser af. Du får den første gratis, samtidig med at du forpligter dig til at købe et vist antal til 199,95 kr. stk.
Avatar billede therevelation Nybegynder
19. januar 2005 - 00:10 #3
At læse betingelserne *sss*

Vælg 1 DVD film til kr. 0,-
Prisen er eksklusiv ekspeditionsgebyr kr. 39,-. Du forpligter dig kun til at købe yderligere 2 DVD´er til klubpris.

Ja Tak! Jeg vil gerne være medlem af Home Entertaiment Filmclub. Send mig DVD filmen til kun kr. 0,- som jeg selv har valgt. Der tilkommer eksp. gebyr på kr. 39,-.

Det eneste, jeg forpligter mig til er at købe yderligere to film til klubprisen (p.t. DVD pr. stk. fra kr. 199,- ) i løbet af det første år. Melder jeg mig ud inden jeg har købt to film, eller undlader jeg at købe to film til klubpris, debiteres jeg forskellen mellem klubprisen og velkomstprisen for DVD-filmen som jeg har bestilt. Ca. hver 3. uge får jeg gratis tilsendt et filmmagasin, der kan jeg læse om månedens film, som automatisk sendes til mig, hvis jeg ikke har afbestilt den. Som medlem af Home Entertainment Filmclub kan jeg benytte mig af klubbens unikke medlemsrabatter. Det og meget andet kan jeg læse mere om i medlemsguiden, jeg modtager i min første pakke.

Vigtigt!
Du skal være over 18 år, for at blive medlem, og være bosat i Danmark. Vi godtager ikke indmeldelser fra firmaer, skoler eller lign., samt fra personer bosat på Grønland og Færøerne. Kun et medlem pr. husstand.
Avatar billede therevelation Nybegynder
19. januar 2005 - 00:11 #4
øv langsomme mig *ss*
Avatar billede norbert Nybegynder
19. januar 2005 - 00:12 #5
Velkommen i klubben :-)
Avatar billede cyberspace Nybegynder
19. januar 2005 - 10:18 #6
Syntes Altid!, man høre om folk der, når de ser et sådan tilbud bryder ud i jubel.
Men det forstummer Næstent! altid efter meget kort tid. Da De lige havde glemt at læse det med småt. Hvor der kunne stå at man forpligtigede sig til x antal om året. Desuden er det ofte sådan at 1 film + porto, ofte ville overstige en alm. butikspris
Avatar billede cyberspace Nybegynder
19. januar 2005 - 10:21 #7
Sådanne medlems klubber er efter min mening på sigt ALTID! penge ud af vinduet.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
19. januar 2005 - 10:28 #8
en sidte bemærkning. Mange af de cd, dvd og video klubbers udvalg er oftest uden de nyest nye udgivelser, og ligger kun inde med dem der er et par mdr. gamle. :(

fatter hat>> vedr. din kommentar i spm "for godt til at være sandt" dertil er svaret klart NEJ!! disse klubber er stortset kun ude på at få folk til lade sig snyde af et smart/billigt findmeldelses tilbud. og herefter kommer det til at koste.

find hellere en dvd butik på nettet her kan pris + porto ofte godt konkurere med alm. butikspris
Avatar billede cyberspace Nybegynder
19. januar 2005 - 10:42 #9
findmelselses = indmelselses
Avatar billede cyberspace Nybegynder
23. februar 2005 - 13:25 #10
fatter hat>> hvad med lidt respons og evt lukke.