Avatar billede kane Juniormester
18. januar 2005 - 10:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

package selection

Hej
Jeg sidder med freebsd og er ved at installere, nu er jeg nået til package selection, men der er jo mangeeeeeeeeeeeeee ting man kan vælge. jeg skal bruge den til web/mail/mysql server.

hvilken ftp kan I anbefalde og hvilken mail ?

Er der andre ting jeg skal vælge (ud over mysql)??

Jeg sætter point til 200, da der nok kommer lidt flere spørgsmål.

Jeg håber der er en der er frisk på at hjælpe

Takker på forhånd
Avatar billede skwat Praktikant
18. januar 2005 - 20:22 #1
Det er nemt, ingenting - og du skal ikke give mig point for det.

Du skal bare køre på, det jeg plejer at gøre er at installere skidtet, uden nogen pakker. Derefter installere jeg
ports
cvsup-without-gui
portupgrade
Avatar billede kane Juniormester
23. januar 2005 - 16:45 #2
ok cool......takker