Avatar billede lynet Nybegynder
18. januar 2005 - 00:38 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Se andres kalender i outlook 2000

Hej.
Har installeret en Exchange server på min windows 2000 primary domain controller.

Her har jeg oprettet et par brugere, og de kan alle sagtens logge ind via OUTLOOK 2000, og sende mails internt til hinanden.
Problemet er at jeg gerne vil kunne se de andre brugeres kalender..

kan det lade sig gøre??
hvordan??

på forhånd tak. :)
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2005 - 08:38 #1
Under filer kan du vælge at åbne en anden brugers mappe og jeg mener du kan vælge kalender her.
Avatar billede mik Nybegynder
18. januar 2005 - 11:36 #2
Højreklik på kalenderen inde i outlook, vælg egenskaber og derefter fanebladet tilladelser. Her kan du så give tilladelser til hvem og hvormeget tilgangen til kalenderen skal være.
Avatar billede karser Nybegynder
18. januar 2005 - 16:31 #3
Eller gør det på den "rigtige" måde...

1. Gå i FUNKTIONER > INDSTILLINGER

2. Klik på fanen STEDFORTRÆDER og opret en stedfortræder (Brug evt. alle)... Vælg LÆSERETIGHEDER.

Så skulle alle dine brugere kunne LÆSE i alles kalender, som "scramer" har beskrevet det ovenfor!
Avatar billede lynet Nybegynder
18. januar 2005 - 16:44 #4
ja men hvordan læser man de andres. kan ikke finde en funktion hvor der feks står at jeg gerne vil læse Nick´s kalender.?
Avatar billede karser Nybegynder
18. januar 2005 - 23:28 #5
som scramer skriver... ;o)

I Outlook i menuen Filer > Åben > Anden brugers mappe > Her kan du skrive, eller søger efter den persons navn, for hvem du vil se kalender for!
Avatar billede lynet Nybegynder
19. januar 2005 - 12:13 #6
okay, på arbejde lige nu. prøver når jeg kommer hjem.. :)
Avatar billede lynet Nybegynder
24. januar 2005 - 08:29 #7
virkede. takker mange gange. :)