Avatar billede sjatten Nybegynder
16. januar 2005 - 03:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Submit i et link

Hvordan laver jeg feks fremfor en submit knap en tekst så når man trykker submitter man?
Avatar billede morteeart Nybegynder
16. januar 2005 - 03:31 #1
1. hit på google:

<form method="get" action="http:/www.codeave.com/html/get.asp" name="the_form">
<input type="text" name="u_input">
<a href="java script:document.the_form.submit();">Submit</a>
</form>
Avatar billede sjatten Nybegynder
16. januar 2005 - 04:04 #2
Sorry dude, ike på den måde, og fiksede selv.. men aligevel smid svar, eller samlede du ikke på point !-)
Avatar billede morteeart Nybegynder
16. januar 2005 - 04:11 #3
nej tak, samler ikke på point ;-)

Men hvilken måde så ? Det jeg skrev er præcis det spørgsmålet går på.
Avatar billede sjatten Nybegynder
16. januar 2005 - 05:42 #4
Iknow, men fandt en hurtigere og nemmere løsning. LAvede bare en <a href=send.php> og i den lavede jeg $_REQUEST['post'];
Avatar billede sjatten Nybegynder
16. januar 2005 - 05:42 #5
/
Avatar billede sjatten Nybegynder
16. januar 2005 - 05:45 #6
Mort - Og hvorfor gav du mig dårlig karma? Jeg har da ikke givet dig en dårlig, og har da opført mig ordenligt.