Avatar billede cssfreak Nybegynder
15. januar 2005 - 23:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

3D for nybegyndere

hej alle sammen...

er der nogen der kender et 3D program for nybegyndere ???

og jeg mener VIRKELIG nybegyndere!!!!!

et program hvor man kan lave en 3d figur som fx en skruetrækker

jeg mangler nemli sådan et program så jeg er pænt desperat!!!

på forhånd tak
Avatar billede beorndesign Nybegynder
15. januar 2005 - 23:35 #1
3dsmax har nogen ganske udmærkede guides som hjælper den absolute nybegynder i gang. Ellers er der et program som hedder Swift3D. Men min klare anbefaling er nu 3dsmax.
Avatar billede cssfreak Nybegynder
15. januar 2005 - 23:43 #2
ok... har lige søgt lidt, men kan ikk efinde ud af hvilke firma der har lavet programmet og hvad den nyeste version er ... ved du det ?
Avatar billede beorndesign Nybegynder
15. januar 2005 - 23:53 #3
Avatar billede cssfreak Nybegynder
16. januar 2005 - 00:00 #4
ok...

har du selv erfaringer med dette program ????

for jeg skal nemli starte HELT NEDE FRA BUNDEN !!!!!!!!!
Avatar billede beorndesign Nybegynder
16. januar 2005 - 00:30 #5
Ja, jeg bruger det selv lidt og har lært det ved hjælp af de guides der ligger i hjælp. Jeg bruger også Plasma (fra samme firma) til små web-animationer. Programmet er dog udgået, men måske er du heldig at kunne finde en version. Plasma er næsten lig med 3dsmax - det kan dog ikke nær så meget, men kan eksportere til flash. Jeg tror nu den senseste version af 3dsmax kan det samme?!
Avatar billede cssfreak Nybegynder
16. januar 2005 - 00:39 #6
ok...

jeg syns du har fortjent dine point nu !
Avatar billede beorndesign Nybegynder
16. januar 2005 - 00:49 #7
Tak :-)