Avatar billede playcs Nybegynder
15. januar 2005 - 15:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fejl ved afsending af email

Hej,

Jeg oprettede en gratis email-account på www.icmail.net fordi jeg vidste at man kunne bruge Outlook til at checke og modtage emails med. Man skal bare indtaste deres server-adresser i POP3 og SMTP-felterne i Outlook.

Fair nok - det gjorde jeg. Men desværre kan jeg kun modtage emails. Jeg kan ikke sende. Hvis jeg logger ind på deres "webmail" kan jeg både sende og modtage.

Så jeg tænkte på om der er nogle der kan teste systemet for mig? Oprette en account, sætte indstillignerne ind i Outlook og teste det?

Både POP3 og SMTP-serverne er: "mail.icmail.net".

På forhånd tak

Simon
Avatar billede bredker Nybegynder
15. januar 2005 - 15:37 #1
du skal bruge samme smtp som din udbyder , det er den der blokere
Avatar billede playcs Nybegynder
15. januar 2005 - 15:41 #2
Okay, tak..

Jeg har prøvet smtp.mail.dk og det virker... Svarer du ikke lige, så jeg ka gi nogle points? :)
Avatar billede bredker Nybegynder
15. januar 2005 - 15:50 #3
ok