Avatar billede mark100 Nybegynder
15. januar 2005 - 14:20 Der er 3 kommentarer

Lan Langtsom!!

Hej jeg har fået en ven over, og så skulle vi overfører nogle filer, men den sendte 2,93MB fil på 2min, hvilket er rimlig langtsom når den har 100MBps i hastighed, jeg har ikke haft det problem før med at det går så langtsom med at sende filer over lan, Btw vi har sat os bag en router for at få lan til at virke.
Avatar billede kfz Nybegynder
15. januar 2005 - 14:22 #1
er du sikker på at begge computere og routeren understøtter 100MBps??
Avatar billede mark100 Nybegynder
15. januar 2005 - 14:24 #2
Ja , siden at vi har overført filer over lan til hinanden med 100MBps.
Avatar billede zinuss Nybegynder
23. januar 2005 - 23:42 #3
Står begge netkort til Auto Negotiation? Hvis ikke kan det godt give problemmer, hvis en kører 10 Half duplex og en anden kører 100 full duplex.