Avatar billede emetico Nybegynder
14. januar 2005 - 23:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

roenving har ikke fået mine points selvom jeg har accepteret??

Ja nu jeg ikke en expert selv, men jeg har acceptere op til flere gange roenving svar.. men den opdatere til blå flag den er stadig gul.. og folk skal jo have deres point.. ;)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. januar 2005 - 23:48 #1
Du skal huske at markere navnet/navnene i boksen, INDEN du klikker på Accepter-knappen :-)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. januar 2005 - 23:49 #2
PS:
1) Spm om Eksperten er gratis = du snupper selv pointsne
2) Check http://expfaq.1go.dk
Avatar billede emetico Nybegynder
14. januar 2005 - 23:55 #3
Dough.. jeg føler mig total dum... først forkert indlæg også det her!!

Men mange tak for hjælpen ;)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. januar 2005 - 23:57 #4
Den med at "markere navn" er noget nyt :-)
Det kom i version 4 (nuværende version) af Eksperten..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. januar 2005 - 23:58 #5
eller.. det med at markere navnet, når der kun er 1 svar.. før plejede den automatisk at accepterer svaret, hvis der kun var 1 svar..