Avatar billede psoriasis Nybegynder
14. januar 2005 - 16:53 Der er 2 kommentarer

Lille ÿ bliver vist i IE ved about:blank - formodet spyware

Hej,

Jeg er for noget tid siden blevet ramt af en del spyware, men har vist fået fjernet det meste. Jeg havde fået noget MegaSearch Bar, TV Media og ISearchToolbar, men de to første har jeg vist fået fjernet. Og så er det, at jeg er løbet ind i et problem: Når jeg starter Internet Explorer (min startside er "about:blank"), vises et lille "ÿ" i venstre hjørne, og jeg kan ikke vise sidens kildekode. Og så var det, at jeg tænkte at problemet nok havde noget at gøre med ISearchToolbar (eller måske en af de to andre, det kan jo være der stadig er rester af dem tilbage). Er der nogen der har prøvet noget lignende, og i så fald hvad skal jeg gøre?

Håber på et svar snarest muligt, da det egentlig også virker som om min internetforbindelse er blevet lidt sløv i det (okay, måske er det bare mig der er halv-paranoid)

- Toke
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
14. januar 2005 - 18:52 #1
læs her:
http://www.eksperten.dk/artikler/127
når du har gjort dette vil jeg tro, der er en dygtig expert her, der vil hjælpe dig.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
15. januar 2005 - 21:58 #2
Ja - jeg er klar til en logfil fra HJT *S*