Avatar billede james_t_dk Juniormester
20. marts 2001 - 07:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Admin: har du set disse?

http://www.eksperten.dk/spm/58056,
http://www.eksperten.dk/spm/58063, http://www.eksperten.dk/spm/58064,
http://www.eksperten.dk/spm/58065.

Bruger betaling, foreksempel et symbolsk beløb, på en 10\'er for oprettelse som bruger, ville nok skræmme nogen væk, afholde de useriøse, og fremme brugen af eksperten for de seriøse.

Bentburg2 skal vel slettes, det kan der vist ikke være tvivl om, og hvis det kostede ham en 10\'er at blive medlem igen, så kan det da godt være at han ville tænke sig om.
Avatar billede tkirk Nybegynder
20. marts 2001 - 07:30 #1
Spamming er en kendt ting, på alle fora\'er, som dette f eks.

Jeg ser dog ingen grund til, at man skal oprette en betalingsservice pga. det. Man kan f eks. bare ignorere nøden, virker i 75% af tiden. Men når alle begynder at skrive i samme fora, er der en chance for, at nøden fortsætter.

Hvis dette site begynder at kræve betaling, kommer der nok også en anden stemning herinde...

Jeg ser dog udermærket problemet med lille Bent på 11 her.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
20. marts 2001 - 08:40 #2
det bedste ville være hvis folk kunne lade være med at kommentere hans \"spørgsmål\". hver gang der er en der svarer eller kommenterer ham, er det lige vand på hans mølle og giver ham belæg for at oprette endnu et tåbeligt spørgsmål!
Avatar billede hobbez Nybegynder
20. marts 2001 - 10:17 #3
Så er de vist slettet :o)

/Rob
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2001 - 10:35 #4
ikke for noget, men hvad var der sket i de to forumer? dessuden, kan james så ikke acceptere mit svar, for jeg hader når der er så mange ubesvarede spm... der er jo ingen poing anyway.. :)

- Tue Abrahamsen
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2001 - 10:36 #5
whoopps... det skulle have været et svar... ;)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
25. marts 2001 - 17:54 #6
Spm. er slettet.

Vedr. betaling er det en mulighed vi ser på, men det bliver et frivilligt tilvalg, for dem som ønsker seriøsitet, men Eksperten som den er, består som gratis community.