Avatar billede black-bird Nybegynder
12. januar 2005 - 16:16 Der er 2 kommentarer

NT virker ikk på ny com

Vi har lige på firmaet købt en ny Server hos dell og nu skal vi have en mand ud og installere den men han siget at vore NT4 som er det prog som ligger på den server vi har nu ikke kan køre på de nyer com.... sys det lyder mærkeligt..
Avatar billede beorn Nybegynder
12. januar 2005 - 16:25 #1
det kommer an på hvad i har købt af udstyr. f.eks. mener jeg ikke at NT4 understøtter SATA diske. men jeg kan selvfølgelig tage fejl.

men vil tro at det er fordi at i har købt noget udstyr som NT4 ikke understøtter.
Avatar billede lap Nybegynder
12. januar 2005 - 20:55 #2
da NT4 er fra 1994, så er det slet ikke utænkeligt - slet ikke eftersom Microsoft har droppet al support for NT4 den 1. januar 2005.

Ind imellem har vi også kunder som efterspørger hardware til NT4 - så skal vi som regel forsøge at finde gamle modeller.