Avatar billede stef Praktikant
11. januar 2005 - 23:20 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

hvordan sletter man tidligere søgninger i google

er der nogen i cyberspace der ved hvordan man sletter tidligere søgninger i google som dukker op blot man taster et bogstav, eller i det mindste bare reducerer antallet. tænker at det må være en fil eller lign der skal slettes i IE men den er ikke lige til at finde

på forhånd tak
Avatar billede kalp Novice
11. januar 2005 - 23:24 #1
Funktioner-InternetIndstillinger- Indhold og tryk på autofuldførelse.. og sig ryd formularer
Avatar billede kalp Novice
11. januar 2005 - 23:25 #2
Det skal du selvfølgelig gøre i din internet browser.. luk herefter og åben en ny så virker det:)
Avatar billede kalp Novice
11. januar 2005 - 23:26 #3
forresten... på google kan du også gøre følgende..

Tryk engang på søgefeltet så du kan indtaste noget i søgefeltet..
Tryk på pil ned tasten.. alle søgeord kommer frem.. tryk på pil ned endnu en gang og det øverste søgeord bliver markeret... tryk på "Delete" knappen og det bliver slettet.. tryk delete igen eller hold den nede og du sletter flere ret hurtigt:)
Avatar billede integrale Nybegynder
11. januar 2005 - 23:43 #4
Prøv evt. også (i Explorer): Funktioner => Internetindstillinger => Ryd oversigten => Ja

Det sletter de lagrede informationer om tidligere besøgte sider.

OBS: det sletter også andre lagringer; ikke kun Google.
Avatar billede kalp Novice
11. januar 2005 - 23:46 #5
intergrale>> Ryd oversigt sletter ikke søgeord:) Den sletter history... altså url adresser du har været på..
Avatar billede nass__ Nybegynder
12. januar 2005 - 18:30 #6
Prøv med IE Privacy Keeper: http://www.unhsolutions.com/IEPK/downloads.shtml (Det øverste, .zip)

Her er en manual: http://www.spywarefri.dk/privacymanual.htm

mvh. Nass
Avatar billede kalp Novice
12. januar 2005 - 21:30 #7
skozuch>> Du må have kigget på løsningsforslagende efterhånden?:)
Avatar billede integrale Nybegynder
13. januar 2005 - 15:58 #8
kalp: sorry, du har helt ret; oversigten sletter - naturligt nok - kun oversigt og ikke autoudførelse, men mon ikke, man er nødt til at gøre begge dele for helt at slippe (medmindre man slår autoudførelse fra)?
Avatar billede kalp Novice
13. januar 2005 - 18:24 #9
Det helt okay:)

Det er nok bare at slette formularer:) Du kan prøve det evt
Jeg sletter nemlig aldrig oversigten men mere mine gamle søgninger:)