Avatar billede simon_styrk Nybegynder
19. marts 2001 - 20:04 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Netværk imellem 2000 og ME !?!

Hejs....

Jeg kan ikke rigtigt få min 2000 og ME maskine til at snakke sammen, dvs. jo, fra 2000 maskinen kan jeg godt kommer over på min ME maskine men fra ME maskine kan jeg ikke komme over på 2000 maskinen.

Den beder om et eller andet password vilket jeg ikke rigtig forstår.

Er der nogle her som lige kan hjælpe mig ?

M.V.H
  Simon Styrk
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
19. marts 2001 - 20:07 #1
du skal enable guest-account i din brugeradministration!
Avatar billede riversen Nybegynder
19. marts 2001 - 20:07 #2
har du prøvet at skrive admin password fra 2000 maskinen?
hvordan er dine permissions sat op?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
19. marts 2001 - 20:08 #3
hvis ikke den er enabled vil du blive spurgt om password hvergang!
Avatar billede simon_styrk Nybegynder
19. marts 2001 - 20:11 #4
hmm....Det fatter jeg ikke helt det i skriver, forklar lige...
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
19. marts 2001 - 20:13 #5
inde i kontrolpanelet har du et ikon med bruger administration! når du åbner den vil du se de brugere (der er nok kun en, Administrator) der har adgang til din win2k maskine. der vil være en gæstekonto med kryds på! højreklik og vælg enable/aktiver og klik ok. så vil din anden pc\'er kunne få adgang!
Avatar billede simon_styrk Nybegynder
19. marts 2001 - 20:26 #6
hvad er navnet på det icon ?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
19. marts 2001 - 20:29 #8
du må have et ikon med navnet brugere eller brugeradministration! kan osse være den ligger i \"denne computer\"
Avatar billede simon_styrk Nybegynder
19. marts 2001 - 20:30 #9
Okays....Nu virker det. Men jeg fandt ikke ud af det på den måde i skrev. men i får points far hjælpen alligevel !
Avatar billede goulduck Nybegynder
19. marts 2001 - 21:14 #10
Hvilken måde fandt du så ud af det på?