Avatar billede hanzalot Nybegynder
11. januar 2005 - 02:39 Der er 6 kommentarer

Kan ikke åbne PDF-formular (med Adobe Reader)

Hej

Jeg kan ikke åbne en PDF-Formular, som skal åbnes med Adobe Reader. Jeg får fejlmeddelelsen:

"Der opstod en fejl ved åbning af dette dokument. Filen starter ikke med '%PDF-'.

Jeg har fjernet og geninstalleret Adobe Reader 6.02 og jeg har fulgt et råd fra et andet spørgsmål herinde, hvilket var at fjerne fluebenet ved "Vis PDF-filer i browser" inde i Adobe under rediger->indstillinger. Det gjorde, at jeg kunne åbne alm. pdf-filer fra nettet, men denne hersens formular giver altså stadig problemer.

Jeg håber I kan hjælpe!

På forhånd tak,
Hans
Avatar billede hanzalot Nybegynder
11. januar 2005 - 02:52 #1
en lille korrektion: jeg kan heller ikke åbne pdf-filerne i min eboks...
Avatar billede falster Ekspert
11. januar 2005 - 09:14 #2
Gælder det alle pdf eller kun de, der kommer ind under følgende:

http://www.adobe.co.uk/support/toptech/acrobat/319294/main.html

Ellers prøv at søge på nettet med

"File does not begin with '%PDF-'"
Avatar billede ppr Nybegynder
11. januar 2005 - 09:25 #3
Avatar billede hanzalot Nybegynder
11. januar 2005 - 17:18 #4
Tak for forslagene, men det har desværre ikke rigtig hjulpet. Jeg prøvede at installere netscape, og så kan jeg godt åbne den, men det er med fejlmeddelelser og andet bøvl.

@ppr: Jeg håbede på, at det var muligt at fixe problemet uden, at jeg skulle installere andre programmer. Det _skulle_ jo virke med adobe reader...

Håber at andre kan bidrage med noget!

Mvh. Hans
Avatar billede ppr Nybegynder
12. januar 2005 - 13:15 #5
Nej det kan du ikke undgå med denne fejl, Adobe skriver at det er fordi pdf-filen er sendt i et forkert format. Så enten prøve et andet program eller få afsender til at sende i det rigtige format.
Desværre.
Avatar billede hanzalot Nybegynder
12. januar 2005 - 13:25 #6
Men jeg har prøvet på flere andre pc's, og der åbner den uden problemer? Og de har ikke haft noget andet end adobe reader...