Avatar billede andenpaaspanden Nybegynder
10. januar 2005 - 21:51 Der er 10 kommentarer

Webcam vs. Windows XP prof

Hejsa alle sammen...

Sidder og prøver at være sød (og spille lidt smart) overfor min kæreste. Hun har købt et Webcam (Labtec USB PC camera), og selvom der står at det er Windows XP Compatibelt, nægter den at installere sig selv... Kan det have noget at gøre med at computeren har Windows XP Prof? Og i så fald, er der overhovedet noget at gøre??

Selvom det er en arbedjscomputer, har jeg sørget for at logge ind som administrator og har brugt alternative midler for at installere software'n der hører til. Bl.a. Windows installering af hardware og hjælpen dertil... Det er en lidt gammel computer, Intel Celeron 1300 MHz og 256 Mb hukommelse og USB stikket er ikke højhastigheds. Men computeren vil ikke køre software'n...

Det ville især være fedt hvis der var en der havde erfaringer med dette discountkamera :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. januar 2005 - 21:53 #1
Har i prøvet at installere SP1?
Avatar billede durany Nybegynder
10. januar 2005 - 21:53 #2
jeg har præcis det samme ;) hehe der var du heldig...

og mit det virker udemærket..
Avatar billede durany Nybegynder
10. januar 2005 - 21:55 #3
ser du... du skal SELV søge efter driveren.. når den så spørger hvor den skal søge.. angiver du cdrom drevet.. og så søger den.. til sidst så finder den selv den såkaldte compatible driver..

det er ik så svært.. mit virkede efter små 2 min
Avatar billede durany Nybegynder
10. januar 2005 - 22:14 #4
har du fundet ud af det?
Avatar billede don-d Nybegynder
11. januar 2005 - 00:13 #5
Gør som durany skrev kl. 21:55.... Jeg har selv lige installeret et webcam og det er måden at gøre det på...
Avatar billede durany Nybegynder
11. januar 2005 - 23:26 #6
har du fået det løst??
Avatar billede wickedd Juniormester
12. januar 2005 - 00:21 #7
Webcam vs. Windows XP prof
Hvor kan jeg hente Webcam styresystemet ? ....
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. januar 2005 - 20:02 #8
Avatar billede andenpaaspanden Nybegynder
19. december 2006 - 01:47 #9
Det virkede :) Undskyld det lidt sene svar
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. december 2006 - 07:03 #10
Hvorfor svarer du selv?????

BED om svar :)