Avatar billede xylene Nybegynder
10. januar 2005 - 16:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mappen,sendt post?

Nogen der ved,hvordan jeg får mappen:sendt post, tilbage i min outlook?.Den er simpelthen forsvundet og er ikke til at finde nogen steder.

I indstillinger,har jeg flueben i:gem en kopi af sendte meddelelser i mappen sendt post.Men mappen er bare ikke til at finde.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
10. januar 2005 - 16:59 #1
Forsøg med en systemgendannelse:
Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse. Vælg det nærmeste tidspunkt, hvor du ved det virkede. Vær opmærsom på, at programmer installeret efter det valgte tidspunkt forsvinder og opsætningen bliver sat som den var på det pågældende tidspunkt.
Avatar billede xylene Nybegynder
10. januar 2005 - 18:56 #2
Problemmet er at,det faktisk er et godt stykke tid siden at min mappe forsvandt.Nu er det bare kommet dertil,hvor det er blevet iriterende,at mappen ikke er der.Jeg vil gerne prøve at undgå en systemgendannelse.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
10. januar 2005 - 23:50 #3
Hvad med at køre en reperation af outlook?
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
10. januar 2005 - 23:51 #4
Er det forresten ekspress eller outlook 2000 - 2002 - 2003 ??

Du har lagt spørgsmålet i en helt forkert kategori, blot til orientering:)
Avatar billede xylene Nybegynder
11. januar 2005 - 09:09 #5
Det er outlook 6.

Ja ups,det er vist ikke det rigtige sted jeg har postet mit spørgsmål.:-(

Du foreslår at køre en rep af outlook,mener du geninstalere fra windows cd?
Avatar billede xylene Nybegynder
11. januar 2005 - 23:31 #6
Ok...lukker spørgsmålet og opretter et nyt i den rigtige kategori,i morgen.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
13. januar 2005 - 23:54 #7
ok - det er dèn. Prøv at afinstallere outlook express - genstarte computeren - og geninstallere og så smutter vi over i den rigtige kategorie:)
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;256219