Avatar billede zurekkdk Nybegynder
07. januar 2005 - 17:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Click counter !

Hey kan du give mig et script til en click counter, eller fortælle mig hvordan man laver en ??
Vidste ikke rigtigt hvad for en kategori det skulle i :S
Avatar billede moocher Nybegynder
07. januar 2005 - 20:59 #1
Skal det vaære til en hjemmeside eller et program.. og i så fald hvilket sprog bruger du? Og hvad skal denne "click-counter"?
Avatar billede zurekkdk Nybegynder
07. januar 2005 - 23:21 #2
Hey .. Det er til en hjemmeside, dansk og den skal tælle hvor mange gange der er trykke på et link .. Og den skal bruges til nåde Download, spil, billeder osv.
Kan du hjælpe ??
Avatar billede moocher Nybegynder
07. januar 2005 - 23:22 #3
Altså så den tælder en op hver gang en person downloader noget fx
Avatar billede moocher Nybegynder
07. januar 2005 - 23:22 #4
*tæller
Avatar billede moocher Nybegynder
07. januar 2005 - 23:24 #5
Så skal jeg lige vide hvilket sprog du bruger PHP ASP har du mulighed for MYSQL? Eller har du mulighed for at skrive til en fil på serveren?
Avatar billede zurekkdk Nybegynder
09. januar 2005 - 17:29 #6
nåå .. Jeg bruger HTML :S Har ikke så meget fostand på det der men tror det er MYSQL :s