Avatar billede hirtshals Nybegynder
20. oktober 1999 - 09:50 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Undgå Fake

Jeg syntes eksperten.dk er et fantastisk hjælpe forum, desværre går meget af snakken på Fake / ikke Fake,

Admin >>>
Hvis du nu ændrede point mulighederne til 0 - 15 - 30 eller 60, ja så tror jeg på fakes vil forsvinde, og Brugernes respektive points, vil være mere realistiske
Avatar billede hirtshals Nybegynder
20. oktober 1999 - 09:52 #1
For at skære det ud i PAP

Det skal være

Hvis du nu ændrede point mulighederne til Kun at kunne være 0 - 15 - 30 eller 60
Avatar billede midgaardsorm Nybegynder
20. oktober 1999 - 09:53 #2
Med andre ord fjerne muligheden for at indtaste pointmængde !!

Eller også skal folk lade være med at fokuserer så meget på de skide point !!
Avatar billede mike@work Praktikant
20. oktober 1999 - 10:59 #3
Jeg er uenig med midgaardsorm: For det første er det netop pointracet der gør at "de kloge" kommer ind og leger med - Ellers ville de aldrig komme, eller en stor del ville ikke....

Jeg er også uenig med hirtshals - Hvis du tjekker (specielt i ASP, syntes jeg) nogle af de indlæg der kommer, vil du tit se folk der vil have et ASP-script til styring af f.eks. banner - Hvor svaret lige så tit er "Sgu da ikke for 60 point" - Men hvis manden har råd (som CyberEsben), så kan han jo selv bestemme hvormeget han vil give !!!

Derimod syntes jeg man kan lave nogle tjek, scripts der på en eller anden måde finder dem der snyder.... Og så lukker man deres "konto" - Både den der får point, men også den der giver !

Hvilken glæde har man så af at snyde ?!?!?!?
Avatar billede mike@work Praktikant
20. oktober 1999 - 11:01 #4
Ikke for at drage CyberEsbens ære i grams, men jeg brugte KUN ham som eks. på en gut der har "røven fuld af point" :-)
Avatar billede redfox Nybegynder
20. oktober 1999 - 12:11 #5
*G*
Avatar billede redfox Nybegynder
20. oktober 1999 - 12:12 #6
Jeg er med mike...

Begrænsning er en dårlig ide...
Avatar billede carindex Nybegynder
20. oktober 1999 - 13:10 #7
Lige for at kommentere mike@work>"
Hvor svaret lige så tit er "Sgu da ikke for 60 point""
Hvis alle nu vidste at man ikke kunne give mere end 60 point, ville det så ikke give sig selv?
Avatar billede mike@work Praktikant
20. oktober 1999 - 13:41 #8
Det mener jeg ikke ! - Jeg tror bare ikke at personen vil få noget hjælp.....Ikke i det omfang som hvis der var tale om f.eks. 200 point - Men det er jo stadig min opfattelse af de mekanismer der nu engang for det her til at fungere som det gør - Snak med marianne (H/J)elved om det, det er jo nok nogen lunde de samme der styrer vores samfundsøkonomi (bare i noget størrer format)
Avatar billede hirtshals Nybegynder
25. oktober 1999 - 14:58 #9
OK
Avatar billede mike@work Praktikant
25. oktober 1999 - 15:04 #10
Perfekt hirtshals  :-)