Avatar billede bentel Nybegynder
06. januar 2005 - 22:27 Der er 2 kommentarer

Flash/action script freelancer

Hej

Vi er på udkig efter en flash programmør som kan hjælpe os med at lave flashdelen til webløsninger for vores kunder. Vi har ingen konkret opgave nu, men vi vil gerne have en klar til løbende at løse de opgaver vi får ind.

Du skal skal være meget godt hjemme i flash og i særdeleshed actionscript mod eksterne datakilder som xml filer og evt. webservices til opbygning af dynamisk indhold. Det vil være løsninger som kunne ligne den her http://www.joachimladefoged.com/ som vil komme på tale.

Tror du det er noget for dig så send et par ord om dig selv samt en referenceliste med forklaring til teknikken bag til jss@komputer.nu

Vi glæder os til at høre fra dig

Mvh.

Jesper
Avatar billede areon Nybegynder
07. januar 2005 - 08:11 #1
Godmorgen Jesper,

Jeg / Vi ville kunne tilbyde dig disse arbejds kompetencer fra omkring 1. feb. Dette vil være til farvorable priser og på faktureringsbasis.

Kontakt mig for flere oplysninger
ts@net4you.bg
Thomas Sørensen
Avatar billede jaspers_cool Nybegynder
12. januar 2005 - 16:29 #2
Hej Jesper

Jeg har stor erfaring indenfor actionscript med externe kilder, såsom txt, xml og mysql,hvis du har et projekt er jeg klar på at lave et tilbud.

jma[at]futurematch.dk
Jesper Andersen