Avatar billede 123buksetrold Nybegynder
19. marts 2001 - 10:37 Der er 4 kommentarer

Word 2000 problemer

Når jeg printer et dokument og herefter afslutter bliver jeg spurgt om jeg vil gemme ændringer i dokumentet, hvordan slår jeg denne funktion fra?
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2001 - 11:16 #1
Det er nok ikke fordi du printer og så lukker, det har tit noget at gøre med at din word har nogle andre indstillinger på selve sideopsætningen, så hvis du tager et dokument du ikke har skrevet i din word, så laver den ændringer i dokumentet, den rykker på margenerne og lign. og derfor vil den gerne gemme disse ændringer.

Det har noget med sådan noget at gøre, for word tilbyder kun den \"service\" med at gemme hvis det er foretaget ændringer i dokumentet.
Avatar billede kol Nybegynder
19. marts 2001 - 11:26 #2
Måske har du indsat et felt, som automatisk opdateres, når du åbner dokumentet?
Helt oplagt er f.eks. at du har indsat et datofelt i dokumentet eller dets brevhoved/-fod.

Hilsen KOL
Avatar billede michaelprehn Nybegynder
19. marts 2001 - 14:44 #3
Avatar billede hsgroup Nybegynder
18. august 2001 - 00:52 #4
ligeså snart at word tror at man har ændret noget, vil du automatisk blive spurgt om at gemme ændringer - funktionen kan ikke slås fra.
Hvis du udskriver direkte feks. fra filhåndtering sker det ikke.