Avatar billede henrik_gregers Nybegynder
06. januar 2005 - 11:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

slette gamle oplysninger

hej har bare et hurtigt spørgsmål
jeg vil gerne have slette alle mine gamle data på pc fra intenette... dvs brugenavne på forskellige sider, osv....
hvordan gør jeg det???
har prøvet at slette cookies og rydder oversigten men den huske alle de gamle log on navne til alle spil sider osv.. hvordan slettes de ???
Avatar billede vejmand Juniormester
06. januar 2005 - 11:18 #1
Funktioner -> Internetindstillinger -> Indhold -> Autofuldførelse -> Ryd formularer og Ryd adgangskoder
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
06. januar 2005 - 11:20 #2
Hmm Jeg vil da godt nok mene, at hvis du sletter alt det med Cookies, Temp, Internet Temp Files, o.s.v
Skulle det være væk.

Prøv og følge denne her artikel:
http://www.pcfreek.dk/visartikel.asp?id=4

Ved godt du har gjort nogle af tingende men prøv lige igen.

Nap lige en Diskoprydning når du er igang, kan ikke huske om det står.

Men hvis det er så vigtig at alt kommer væk, kan du jo selvfølgelig lave en formatering.
Avatar billede bug30 Nybegynder
06. januar 2005 - 11:25 #3
har du prøvet vejmand´s løsning??
Avatar billede henrik_gregers Nybegynder
06. januar 2005 - 11:30 #4
prøver den lige om lidt engang.... altså det er ikke vigtig men tænkte bare at rydde den.. er i gang med at rydde op i gamle filer osse nemlig
Avatar billede henrik_gregers Nybegynder
06. januar 2005 - 11:36 #5
vejmand gav det direkte svar... han får pointene :-)
Avatar billede bug30 Nybegynder
06. januar 2005 - 11:39 #6
Kanont det virker så, så lærte jeg også selv det,
Avatar billede vejmand Juniormester
06. januar 2005 - 12:22 #7
Tak for point.  c",)