Avatar billede cupermann Nybegynder
05. januar 2005 - 15:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvad betyder det her Security Alert! The PHP CGI cannot be access

Hej jeg har installer PHP på min Windows 2003server men for denne besked.

så jeg prøver at åbne index.php

Security Alert! The PHP CGI cannot be accessed directly.
This PHP CGI binary was compiled with force-cgi-redirect enabled. This means that a page will only be served up if the REDIRECT_STATUS CGI variable is set, e.g. via an Apache Action directive.

For more information as to why this behaviour exists, see the manual page for CGI security.

For more information about changing this behaviour or re-enabling this webserver, consult the installation file that came with this distribution, or visit the manual page.

Håber i kan hjælpe Taker
Avatar billede frezzer81 Nybegynder
05. januar 2005 - 15:45 #1
http://p080.ezboard.com/fbadbluediscussfrm9.showMessageRange?topicID=138.topic&start=1&stop=20

Ved ikke om dette er til nogen hjælp, men du kan jo kigge lidt på det :)
Avatar billede cupermann Nybegynder
10. januar 2005 - 17:38 #2
Lukker
Avatar billede cupermann Nybegynder
10. januar 2005 - 17:38 #3
Lukker igen