Avatar billede hagsted Nybegynder
18. marts 2001 - 20:34 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Policy

Vi har oprette policer her på skolen,og sat den til kun at virke på Elever gruppen men vi kan ikke få den til at lade vær med at påvirke administrator gruppen. Vi køre Win.NT Server på serveren, og klient maskinerne kører Winnt 4.0.
Avatar billede blood Nybegynder
18. marts 2001 - 20:35 #1
Hæhæ Ned tur :-)
Avatar billede nomiz Nybegynder
18. marts 2001 - 20:38 #2
hehe
Avatar billede hagsted Nybegynder
18. marts 2001 - 20:41 #3
;-/ hva fanden er i for nogle nisser.?

Nåh men hvis jeg tilføjer en enkelt bruger og sætter restictions på, sker der heller ikke en skid, der sker først noget når jeg sætter noget på default user.!
Avatar billede blood Nybegynder
18. marts 2001 - 20:45 #4
Jeg ved ikke så meget om Winnt og opsætnig osv.
Jeg ved dog godt hvad policer er og hvad den bruges til.

Men vent til på Mandag så kommer der mange flere eksperten online som kan svare på din spm
Avatar billede hagsted Nybegynder
18. marts 2001 - 20:45 #5
nisse, ok!
Avatar billede goulduck Nybegynder
18. marts 2001 - 20:57 #6
Sådan man jo også afslutte et spørgsmål... ;-)
Avatar billede nopper Praktikant
18. marts 2001 - 21:52 #7
Ja, man forstår godt hagsted, når han stiller et seriøst spørgsmål, og får disse kommnetarer.Så er det eneste rigtige at lukke spørgsmålet, for han ikke hjælp til sit problem her på eksperten. Jeg mener admin bør kikke på disse useriøse mennesker og så træffe de nødvendige froanstaltninger.
Avatar billede nopper Praktikant
18. marts 2001 - 21:53 #8
froanstaltninger=foranstaltninger
Avatar billede blood Nybegynder
18. marts 2001 - 21:55 #9
nopper >> Jeg skrev \"Men vent til på Mandag så kommer der mange flere eksperten online som kan svare på din spm\" Stor du så ikke han opretter det i morgen?

Avatar billede prodic Mester
19. marts 2001 - 11:52 #10
Hagsted->Når du opretter en policy skal du jo oprette en bestemt gruppe/usergroup som den policy skal påvirke.
Jeg har personligt 3 grupper, og i hver policy er der en gruppe derunder.
Det virker ganske udemærket her hos mig (NT4-server - Win95/98)

har du prøvet at gøre det???

Og jeg kan vel godt forvente at få de point, selv om du har lukket....hvis det virker.
Avatar billede hagsted Nybegynder
19. marts 2001 - 14:25 #11
desvære har jeg prøvet det hele og det hjælper lige fedt :-(