Avatar billede ghazaleh Nybegynder
03. januar 2005 - 10:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

arbejde med tekstfiler på windows CE

Jeg har benyttet funktionen freefile() når jeg arbejder med tekstfiler i en windows applikation. Det er ikke muligt at benytte denne funktion på Windows CE, når man laver en "Smart device application".

Er der nogle der ved, hvordan man så kan arbejde med tekstfiler i en "smart device application"?
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
25. januar 2005 - 09:31 #1
Jeg har fundet funktionerne readfile() og writefile() fra Visual Basic.

Er der nogle der ved om det er muligt at bruge dem i en smart device app. i .Net?
Avatar billede aniels21 Nybegynder
25. januar 2005 - 14:19 #2
Er det formateret tekst eller bare txt filer du skal arbejde med?
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
25. januar 2005 - 14:30 #3
Det er formateret. Filen indeholder fx.:

1, "Hans", 23553
2, "kurt", 32552
3, "Finn", 34523
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
25. januar 2005 - 14:32 #4
nå nej du mener et andet format end almindelig tekst? Nej det er det så ikke.
Avatar billede aniels21 Nybegynder
25. januar 2005 - 15:18 #5
Jeg arbejdede i C#.NET compact framework og fandt ikke løsningen på hvordan man indlæser formateret tekst (jeg mener med linjeskift, tabuleringer osv), men hvis du finder d af det hører jeg gerne om det :-) .
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
04. marts 2005 - 09:39 #6
Jeg gav op