Avatar billede thomzen Nybegynder
02. januar 2005 - 19:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside med billeder.

Er der en der ligger inde med noget kode til at lave en hjemmeside, hvor der er en "admin" (som kan uploade billeder, samt tekst til billeder).
Og der så kan laves kontoer, som man kan vælge hvem der har rettigheder til at se hvilke billeder?

(Altså, så de billeder konto 1 kan se, ikke behøver være de samme som dem konto 2 kan se?)

Hjemmesiden kommer til at køre på en Linux maskine (ved http://www.b-one.net/ )

-Hvis der er en der ligger med noget, hører jeg gerne. Så må vi tage den derfra.. )
Avatar billede skau Nybegynder
02. januar 2005 - 20:31 #1
Check coppermine ud på sourceforge - den styrer - der er en admin del hvor brugere kan oprettes, og hvor du endda kan uddelegere upload/tekst arbejdet..

http://sourceforge.net/projects/coppermine/

Det virker smukt for mig ;)
Avatar billede thomzen Nybegynder
02. januar 2005 - 20:44 #2
Jamen, det vil jeg da prøve... Det ser ud til det kan de ting det gerne skulle.. Så jeg siger da Mange tak! ;)
Avatar billede thomzen Nybegynder
01. marts 2005 - 14:22 #3
Programmet kører bare Skønt!
Endnu engang mange tak!