Avatar billede fatjay Nybegynder
02. januar 2005 - 19:04 Der er 64 kommentarer og
1 løsning

kan ikke fjerne ikoner?

Har sådan nogle bingo, Travel, poker ikoner på mit skrivebord som IKKE er genveje, og det kan IKKE slettes, og det pisser mig af, jeg kan heller ikke "tage" ved dem og flytte dem... hvordan får jeg dem væk.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
02. januar 2005 - 19:24 #1
Du har en del åbne spm.
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=fatjay&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Forstået på den måde at når andre tidligere har besvaret og du ikke har vendt tilbage så skal du nok ikke forvente at få hjælp igen - derfra...
Avatar billede fatjay Nybegynder
02. januar 2005 - 19:25 #2
ok åge, hvordan kan jeg se de er åbne?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
02. januar 2005 - 19:28 #3
Gule flag...
Ældste fra 27/01 2004 ...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
02. januar 2005 - 19:30 #4
Avatar billede fatjay Nybegynder
02. januar 2005 - 19:33 #5
ok åge, jeg har lige givet folk point.....
Avatar billede fatjay Nybegynder
02. januar 2005 - 19:39 #6
så har du svar til mig Åge, eller hvad...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
02. januar 2005 - 19:40 #7
Jeg ved ikke hvor du får [Åge] fra ?

I først omgang:
Følg denne anvisning her punkt 1-4 og kopier resultatet herind:
http://www.spywarefri.dk/hjtanv.htm

(Det er ikke nødvendigvis mig der følger op på den - er lidt arbejdsramt...)

(Der er i skrivende stund stadig lidt tilbage af "Gule flag" ?)
Avatar billede flintstone Novice
02. januar 2005 - 19:43 #8
Hvilken besked får du, når du vil slette ikonerne?
Avatar billede fatjay Nybegynder
02. januar 2005 - 19:44 #9
intet DEL knappen har simpelthen ikk nogen virkning
Avatar billede flintstone Novice
02. januar 2005 - 19:45 #10
Prøv at åbne din Stifinder. Øverst oppe er dit skrivbord. Prøv at slette dem derfra, måske.
Avatar billede flintstone Novice
02. januar 2005 - 19:46 #11
Evt. træk dem op i Papirkurven.........
Avatar billede triple-x Nybegynder
02. januar 2005 - 19:46 #12
eller evt hive dem over i papirkurven, dog tror jeg at majsmarken har fat i at det er spyware, og derfor følg vejledningen på det link han giver dig.
Avatar billede flintstone Novice
02. januar 2005 - 19:46 #13
I Stifindren, altså.
Avatar billede fatjay Nybegynder
02. januar 2005 - 19:47 #14
kan som sagt ikke tage ved dem
Avatar billede triple-x Nybegynder
02. januar 2005 - 19:47 #15
så følg den vejledning Majsmarken gav dig.
Avatar billede flintstone Novice
02. januar 2005 - 19:47 #16
Så højreklik og slet......i Stifinderen
Avatar billede fatjay Nybegynder
02. januar 2005 - 19:48 #17
de er ikke i stifinder
Avatar billede flintstone Novice
02. januar 2005 - 19:49 #18
Hvis de er på skrivebordet, så er de også i Stifinderen.......helt øverst oppe
Avatar billede fatjay Nybegynder
02. januar 2005 - 19:51 #19
flintstone, der tager du fejl... dette må være grov spam.... de er der IKKE.
Avatar billede triple-x Nybegynder
02. januar 2005 - 19:53 #20
det er ikke spam ;) det er højst sandsynlig noget ala spyware, så som skrevet et par gange før, prøv at følge det link som majsmarken gav dig...
Avatar billede flintstone Novice
02. januar 2005 - 19:54 #21
Det er ikke spam, men fakta. Det lader jo så til, at din PC ikke er som alle andres og derfor synes jeg også at du skal følge majsmarkens forslag.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
02. januar 2005 - 19:57 #22
Joke: Jeg har en gang set en spøg hvor der på Wallpaper grafikfilen var indsat et par ICONER - følgeligt ka' de jo ikke slettes på den måde...

Men omtalte iconer: "bingo, Travel, poker ikoner " er set mange gange før !!!
Avatar billede kalp Novice
02. januar 2005 - 19:58 #23
fatjay.. hvis du har Messenger Plus! 3 installeret eller nogen p2p software så afinstaller det
Avatar billede triple-x Nybegynder
02. januar 2005 - 19:59 #24
majsmarken - *GG* så kan jeg godt forstå man blev frustreret hvis man prøvede at slette disse ikoner ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. januar 2005 - 20:33 #25
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. januar 2005 - 20:35 #26
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. januar 2005 - 11:33 #27
Hvad sker der så med denne tråd - bliver den så også 'glemt' ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. januar 2005 - 20:16 #28
Med 41 åbne spørgsmål - det er sgu lige før det er lettere at vinde i lotto end det er at få spørger til at lukke sine spørgsmål...
Avatar billede fatjay Nybegynder
03. januar 2005 - 20:19 #29
tak john og Åge, i mine bedste venner her på Eksperten.dk. Nej det er ikke glemt.... jeg har da nakket alle min gule flag ikke.... ?
Avatar billede triple-x Nybegynder
03. januar 2005 - 20:20 #30
så ska du bare lige nakke de grønne også, og så får folk måske en lille bitte smule respekt for dig.
Avatar billede fatjay Nybegynder
03. januar 2005 - 20:21 #31
Tak Triple Sex. du er min næst bedste ven.
Avatar billede triple-x Nybegynder
03. januar 2005 - 20:24 #32
må skuffe dig og sige du ik er min ven
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. januar 2005 - 20:41 #33
Jeg ved ikke hvor du får [Åge] fra ?
Avatar billede triple-x Nybegynder
03. januar 2005 - 20:42 #34
majsmarken - hvis jeg ska komme med et gæt så kommer det måske fra "kloge åge" siden han også skrev triple-sex til mig ;)
Avatar billede kalp Novice
05. januar 2005 - 02:43 #36
fatjay>> husk at lukke dette og resten af dine spørgsmål

Det nok ikke sidste gang du får brug fra eksperten og hjælpen kommer meget hurtigere til dig hvis du nogenlunde overholder reglerne:)
Avatar billede fatjay Nybegynder
05. januar 2005 - 19:18 #37
Helt ærligt, så syntes jeg det er lidt svært både at lukke og give point. nogle gange er den lille "navne dims" ikke fremme så man kan vælge et navn der skal have point. Og så vil jeg gerne vide hvordan jeg "lukker spørgsmål"
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. januar 2005 - 19:22 #38
okay grunden til den lille navne ting ikke er fremme er fordi vi alle har lagt kommentare indtil videre, selvom nogen har lagt et svar er det ikke sikkert det er det du har lyst til at acceptere, derfor vil en god ting være at du lige til slut i spørgsmålet skriver at du gerne vil give ham, ham og ham point, og beder dem ligge et svar hvis de ikke allerede har.

når deres navne så optræder i boksen, markere du de navne der skal have point og trykke godkend.

Hvis du ikke har fået noget svar, så skriv en kommentar hvor du siger du ik har fået noget ordenlig svar og tag så selv point ved at ligge et svar og acceptere dit navn.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. januar 2005 - 19:55 #39
Du skal selvfølgelig kun bede om svar, hvis der var noget du kunne bruge :)
Ellers tager du point selv...

men... ikonerne er der vel stadigvæk?
Avatar billede fatjay Nybegynder
05. januar 2005 - 19:57 #40
fx lige nu er der kun en der hedder "kommentar" "svar" og abonner? det er alt. Det er derfor jeg har så mange åbne..... det er kun nogle gange den der box med navne i er åben.... fatter det ikk
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. januar 2005 - 20:00 #41
sagt på en anden måde, du SKAL bede folk om et svar før du kan give dem point, fordi man skal sætte kryds i den der hedder svar i stedet for kommentar for at lave et svar. og det er der ingen der har gjort endnu.

Så gå dine gamle spørgsmål igennem og spørg efter svar fra dem du mener ska ha point.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. januar 2005 - 20:01 #42
fatjay> nu laver jeg et svar bare for at vise hvordan det virker - marker så mit navn i boksen og tryk på afvis - så vil du se at der igen KUn er  "kommentar" "svar" og "Abonner" at vælge imellem.

Altså - vi kommenterer indtil du beder os om at lave et svar - med mindre vi laver vores indlæg som svar med det samme :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. januar 2005 - 20:02 #43
Kig iøvrigt her, hvis du har problemer med hvordan eksperten virker: http://www.ebruger.dk/faq/
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. januar 2005 - 20:03 #44
Avatar billede fatjay Nybegynder
05. januar 2005 - 20:03 #45
så jeg skal faktisk skrive..... kom med et svar, eller John, dit er et svar, og først derefter kan du lave et nyt indlæg hvor du svarer.....?
Avatar billede kalp Novice
05. januar 2005 - 20:05 #46
Ja man bliver nød til at lave et nyt indlæg som svar når du beder om det:)
Avatar billede fatjay Nybegynder
05. januar 2005 - 20:06 #47
syret..... det vidste jeg virkelig ikk

2. hvordan lukker jeg så alle de andre, kan jeg ikke lukke dem alle på en gang
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. januar 2005 - 20:06 #48
ja - hvis jeg kun har kommenteret - du kan også se det på indlæggene om det er kommentarer eller svar:

Svar: john_stigers

Kommentar: john_stigers

kan du se det nu?
Avatar billede kalp Novice
05. januar 2005 - 20:07 #49
fatjay:

nej du bliver desværre nød til at gå ind i hvert enkelt spørgsmål og bede dem som du mener skal have point ligge et svar.. hvis du mener dit problem  ikke blev løst af nogen eller slet ikke løst ligger du bare selv et svar og trykker accepter:)
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. januar 2005 - 20:08 #50
Nej - du kan desværre ikke lukke alle på een gang - du er nødt til at åbne dem en for en og acceptere div. svar - eller svare selv og acceptere dit eget svar hvis du ikke har fået brugbar løsning. Husk bare altid at skrive hvilken løsning du brugte, ellers risikerer du at folk bliver lidt mopset ;)
Avatar billede fatjay Nybegynder
05. januar 2005 - 20:08 #51
ok...
kigger på det, det er bare så uoverskueligt.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. januar 2005 - 20:09 #52
kalp> jeg overlader det til dig - du skriver lidt hurtigere, så jeg sidder bare her som et ekko :D
Avatar billede kalp Novice
05. januar 2005 - 20:09 #53
fatjay:

men du behøver jo heller ikke lukke alle spørgsmålene i dag.. du kan gøre det over et par dage hvis du heller vil det..

Du kan starte med at prøve at lukke dette spørgsmål altid en god start:)
Avatar billede kalp Novice
05. januar 2005 - 20:09 #54
john_stigers>> hehe:) Helt i orden:)
Avatar billede fatjay Nybegynder
05. januar 2005 - 20:09 #55
john var sejest
Avatar billede kalp Novice
05. januar 2005 - 20:10 #56
fatjay>> nej john ER sejest:o)
Avatar billede fatjay Nybegynder
05. januar 2005 - 20:11 #57
ok. får styr på det.
Avatar billede kalp Novice
05. januar 2005 - 20:12 #58
Helt i orden:)
Avatar billede kalp Novice
05. januar 2005 - 20:12 #59
fatjay>> Forsvandt ikonerne ellers? Dem på skrivebordet?
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. januar 2005 - 20:12 #60
fatjay> dette er kun for at forvirre dig:
hvis en bruger får alle point, og han syntes der var andre der skulle have haft del i dem, så opretter han et nyt spørgsmål med point til vedkommende - sådan her: http://www.eksperten.dk/spm/577526
Avatar billede fatjay Nybegynder
05. januar 2005 - 20:13 #61
hold da kæft, nej har ikke fået dem væk endnu... de er mega ondsindede
Avatar billede kalp Novice
05. januar 2005 - 20:15 #62
Når du får lukket dine andre spørgsmål så vil jeg gerne gennemgå en gratis rensning af din computer så de forsvinder samt evt andet snavs
Avatar billede fatjay Nybegynder
05. januar 2005 - 20:16 #63
ok, takker godnat indtil imorgen.
Avatar billede kalp Novice
05. januar 2005 - 20:16 #64
godnat:)
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. januar 2005 - 20:20 #65
Og jeg vil gerne bistå kalp - selv om han sikkert godt selv kan fjerne det snavs ;)
også gratis :)