Avatar billede it-manden.dk Nybegynder
02. januar 2005 - 16:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

opslag over i ny form

Hej

Er ved at lave en database med opgaver.

Disse opgaver får jeg ud i en oversigt (form/tabel)

Hvordan kan man udvælgen en og så trække den over i den form hvor man kan rette i den. (fx skifte status)
Avatar billede terry Ekspert
02. januar 2005 - 16:17 #1
Make another form where it is possible to alter/create records. Now place a buton on your first form using the button wizard. In th ewizard you will be able to open the form at a specific (filtered) record. Now when you press the button on the first form you should be able to alter the data for teh specific record
Avatar billede it-manden.dk Nybegynder
02. januar 2005 - 16:34 #2
Perfekt

Takker atter en gang
Avatar billede terry Ekspert
02. januar 2005 - 16:37 #3
your welcome.
Hope it works as expected?