Avatar billede thuresensvej Nybegynder
01. januar 2005 - 12:56 Der er 7 kommentarer

Ændring af fast ip adresse

Hej.

Jeg er Privatkunde hos Cybercity, og vil gerne have ændret min faste IP Adresse, kan det lade sig gøre? og hvordan?

Godt Nytår
Avatar billede kenp Novice
01. januar 2005 - 12:58 #1
Ring til Cybercity de er vist de eneste som kan ændre den ip-adresse.
Avatar billede thuresensvej Nybegynder
01. januar 2005 - 13:23 #2
Lader spørgsmålet stå åbent et stykke tid endnu
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2005 - 13:25 #3
Da jeg skulle ændre min ip-adresse, ringede jeg til tele2 og spurgte hvad det kostede, de sagde det ikke kostede noget! Men hvis du har 2 variable ip-adresser, og vil blive ved med at ha' det, så skal du jo huske at sige det til dem, for så skal de jo ændre begge 2!
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2005 - 13:33 #4
men du skal jo selvfølgelig ikke ringe til tele2, men til cybercity!

Og så lige en ting til: enden du begynder at give point til nogen, så ring da til cybercity og spørge om det kan lade sig gøre, at ændre din ip, så kan du jo se om, de vil ændre den, før du giver point, ved mig tog det op til 24 timer at den træder i kraft!
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2005 - 13:37 #5
cypercity, kommer ikke ud til dig og laver den om, det gør de fra deres computer!
Det gjorde de ivertfald ved mig!
Avatar billede mcgoat Nybegynder
02. januar 2005 - 02:04 #6
hehe.. ja selvfølgelig... de kommer da ikke og ændrer det på bopælen....

men som jeg har spurgt så mange andre:

hvorfor ændre den? de fleste siger det er fordi de har hentet noget ulovligt og de ikke vil kunne spores... men der er sq allerede for sent...
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2005 - 10:14 #7
Jeg ændrede min ip fordi, jeg fik meget virus, spyware, malware, ind på min computer..fik næsten 5 virusser om dagen..det har hjulpet efter min mening :)

Godt Nytår

-lange_loeg