Avatar billede tophat Nybegynder
31. december 2004 - 02:20 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

problem med papirkurv

Jeg har en 3.0 ghz comp. med en 160GB HD der er inddelt i 3 mindre enheder. de 2 af dem er på ca 75 GB og så en på ca. 6 GB

Fornylig har Jeg instaleret en 120GB HD.

Når Jeg så sletter et eller andet og vil åbne min papirkurv for at se om det er der, fremkommer der en meddelese om at papirkurv på drev D: er i udu og om Jeg ønsker at tømme indholdet af papirkurv nu. Når Jeg højreklikker og vælger egenskaber for papirkurv fremkommer der kun 3 faneblade med overskrifterne
Drev C: drev E: og drev H:.  Drev D: er slet ikke med.
Avatar billede gratis Nybegynder
31. december 2004 - 05:28 #1
har du Norton Protected Recycle Bin kørenede ? hvis det er tilfældet så kig her
http://www.ntcompatible.com/thread29722-1.html
prøv osse at kigge i bunden af denne side http://home.earthlink.net/~leetutor/FixWin/DeskTask/recycle.htm , bare et par bud ;) Godt Nytår.
Avatar billede tophat Nybegynder
31. december 2004 - 14:11 #2
Nej Jeg har ikke norton.

det sidste link viser nogle indstillinger Jeg ikke har mulighed for, idet Jeg ikke får de samme skærmbilleder
Avatar billede tophat Nybegynder
31. december 2004 - 14:12 #3
Jeg har XP home indstalleret
Avatar billede tophat Nybegynder
03. januar 2005 - 00:51 #4
har fixet det:
Avatar billede tophat Nybegynder
11. marts 2005 - 18:48 #5
ok