Avatar billede damnit Nybegynder
30. december 2004 - 17:01 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Administrer - Lokale brugere og grupper er væk?

Hvordan får jeg den frem? Jeg er i tvivl om den nogensinde har været på den her computer!!....

Help me quick plz :)
Avatar billede leif Seniormester
30. december 2004 - 17:06 #1
Hvis du højreklikker på Denne computer, kan du vælge Administrer, der inde er der et punkt der hedder Lokale brugere og grupper !
Avatar billede damnit Nybegynder
30. december 2004 - 17:07 #2
Hehe, punktet er jo netop væk!.... Jeg vil gerne vide hvad der skal installeres for at få det frem igen...!?
Avatar billede leif Seniormester
30. december 2004 - 17:08 #3
Hvilket punkt ?
Avatar billede damnit Nybegynder
30. december 2004 - 17:11 #4
Under administrer mangler det punkt med: "Lokale brugere og grupper"....
Avatar billede leif Seniormester
30. december 2004 - 17:13 #5
Er den sat op til at logge på Domæne ?

Har du prøvet med en Repair ?
Avatar billede damnit Nybegynder
30. december 2004 - 17:16 #6
Nej, det er bare en helt normal winXP - den skal bare køre i en workgroup ligesom den laptop jeg prøver at forbinde den med gør!... Det gør den sådan set også pt, men jeg kan ikke komme til at logge på den...! Jeg ville så oprette en bruger for at se om det hjalp på problemet og opdager så, at under administrer mangler punktet "Lokale brugere og grupper" - derfor vil jeg gerne vide, hvad man skal installerer eller tilføje for at få det punkt frem igen... Jeg har forsøgt at tilføje et par windows komponenter uden held - måske har jeg ikke installeret de rigtige... Dunno...!
Avatar billede damnit Nybegynder
30. december 2004 - 17:25 #7
Så hakker vi lige pointene lidt højere op! :D
Avatar billede hcma Novice
30. december 2004 - 17:26 #8
prøv i fejlsikker tilstand
Avatar billede damnit Nybegynder
30. december 2004 - 17:28 #9
Hvad skulle det ændre?
Avatar billede serverservice Praktikant
30. december 2004 - 17:35 #10
du er ikke på med en administratorkonto vil jeg tro , for så har du ikke adgang til  at administrere brugere
Avatar billede bjuhl Nybegynder
30. december 2004 - 17:35 #11
Der er fordi det er en XP Home, den er skrældet for nogle funktioner.
Avatar billede damnit Nybegynder
30. december 2004 - 17:36 #12
YEAH!... Så det lige selv... Pik og patter! Hvordan fanden får jeg så adgang til den anden??
Avatar billede hcma Novice
30. december 2004 - 17:42 #13
du skal ind i Fejlsikker tilstand !! (det er jo en home edition)
Avatar billede damnit Nybegynder
30. december 2004 - 17:43 #14
Jamen hvad skal jeg så gøre i fejlsikker tilstand?
Avatar billede hcma Novice
30. december 2004 - 18:35 #15
hopper ind i kontrolpanelet og fortsætter derfra
Avatar billede serverservice Praktikant
30. januar 2005 - 14:02 #16
fik du dit problem løst?