Avatar billede detvarchoko Nybegynder
29. december 2004 - 14:03 Der er 8 kommentarer

Digital videokamera

Først en undskyldning over at mit spørgsmål vist ikke rigtigt hører hjemme i dette forum. Men der er mange vidende mennesker her, så jeg vover alligevel og spørge om der er nogen der kan anbefale hvilket videokamera jeg bør købe, hvis jeg har omkring 5000 kr. at købe for. Jeg har høre at Sony skulle være et godt køb ... stemmer det? Ligeledes hvad bør jeg lægge vægt på ved købet?
Avatar billede rebecca Novice
29. december 2004 - 14:13 #1
Hej

Jeg har selv et Sony DCR HC30 og det fungere upåklageligt dejligt lille let camcorder, på grund af prisen herhjemme har jeg købt mit I Tyskland via dette firma > http://www.worldtronix.com/shop/product_info.php?cPath=22_38_119&products_id=2330 < prisen var Incl. lædertaske, beskyttelsefilm til skærm, 4 bånd og et ekstra batteri knap 5000 kroner leveret til døren, samme model hos vores lokale radio/tv forhandler kostede på daværende tidspunkt lidt over 8000 kroner kun for camcorderen.

Mvh.Rebecca
Avatar billede rebecca Novice
29. december 2004 - 14:15 #2
Ps... modellen er med farvesøger ikke sort/hvid som billigere modeller har, desuden er det nemt at tilkoble til pc'en og overføre film direkte til cd/dvd
Avatar billede detvarchoko Nybegynder
29. december 2004 - 19:49 #3
Genialt - mange tak for svaret!

Hvordan er det med garanti og service, hvis man køber noget i Tyskland?

Og hvordan er det nu jeg giver point?
Avatar billede rebecca Novice
29. december 2004 - 21:40 #4
du accepterer mit svar :-) Jeg mener der er et 1/2 års garanti i tyskland men det kan du læse på hjemmesiden
Avatar billede rebecca Novice
29. december 2004 - 21:42 #5
Ps...levering sker via et transportfirma men mener de aflevere pakken til posthuset hvis man ikke er hjemme
Avatar billede rebecca Novice
28. januar 2005 - 23:29 #6
mon ikke det er på tide at lukke
Avatar billede rebecca Novice
30. april 2006 - 00:27 #7
Måske tid at lukke spg.
Avatar billede rebecca Novice
31. oktober 2006 - 17:20 #8
husk at lukke spg.