Avatar billede jondmac Nybegynder
29. december 2004 - 11:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Win xp kan ikke længere finde partition E: på min anden harddisk

Jeg har 2 harddiske installeret i mit system, en 30 Gb til win xp + programmer og en 80 Gb til lager. Min 80 Gb er delt i 2 40 Gb pardidioner, en D: og en E:. Først havde jeg et problem med min D: partition hvor pratition magic fandt fejl, som så blev rettet. En dag efter kan min computer pludslig ikke åbne min E: partition (når man klikker på E: disken i explorer spørger den om jeg vil formaterer den), og i komandoprompten kan man heller ikke komme ind på partitionen E: og den kommer med en "Datafejl (cyklisk redundanscheck)" fejl.

Jeg har meget vigtigt data på E: partitionen, og vil meget gerne have den igen. Hvad er problemet?
Avatar billede freehelp Praktikant
29. december 2004 - 11:20 #1
Avatar billede freehelp Praktikant
29. december 2004 - 11:33 #2
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=jondmac&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

1 ud af 16 spørgsmål lukket?

mon ikke du burde rende dem gennem og få lukket dem du ikke skal bruge mere!?
Avatar billede jondmac Nybegynder
29. december 2004 - 12:26 #3
nu er det her det eneste!
Avatar billede jondmac Nybegynder
30. december 2004 - 10:19 #5
Det her forum er damn sløvt efter hvor mange brugere der er!
0 svar/kommentarer på 1 dag! - har også postet i tweak xp forum, der er der idet mindste kommet et svar!
Avatar billede freehelp Praktikant
30. december 2004 - 10:30 #6
Tja - så kunne du jo bruge tweak, der skal man heller ikke efterleve simple regler :-)
Avatar billede freehelp Praktikant
16. januar 2005 - 11:06 #7
Mon ikke snart man kunne forvente feedback fra opretteren af dette spørgsmål, så vi kan finde en løsning - eller få lukket spørgsmålet igen!
Avatar billede jondmac Nybegynder
21. januar 2005 - 00:21 #8
Jeg fandt ud af at det var virus i boot sectoren. Jeg har nu slettet alle partitionerne på disken og oprettet nye partitioner med partition magic boot cd, og nu kører den bare.

Jeg fik redet ca. 12 Gb af dataerne, så det er fint nok.

Ps: det stinker at folk er så skide empsie med at man skal lukke spørgsmålene på eksperten, uden at have fået et ordenligt svar. Jeg syndes at siden var for nice en gang... men den er ik lige det bedste mere (desværre).
Jeg vil sikkert stadig kigge forbi en gang imellem. :-)

-senere!