Avatar billede fatter_hat Nybegynder
28. december 2004 - 23:11 Der er 5 kommentarer

Rock nummer i Pusher?

hej alle..

her lige set pusher 1 ( fed film)

han sætter et fedt rock nummer på, hvor efter han så begynder at spille luft-gitar og da holder han et kraine i hånden.

nogen der ved hvad det nummer hedder eller hvem der har lavet det?

har prøvet google.dk men uden held.
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. december 2004 - 23:22 #1
http://hjem.get2net.dk/gnome/CDCollection/soundtrack.html - måske 11. Air Guitar / The Prisoner (1:06)

???
Avatar billede fatter_hat Nybegynder
04. januar 2005 - 21:44 #2
hmm kan sgu ikk finde det nogen steder hvor man kan købe den:/
Avatar billede fatter_hat Nybegynder
08. januar 2005 - 19:51 #3
hmm kan ikk finde den nogen steder.. men du smid et svar hvis du vil ha point?
Avatar billede fatter_hat Nybegynder
19. januar 2005 - 00:09 #4
vil du smide et svar?.

har dog ikk funde ud af hvor man kan købe den:/
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. januar 2005 - 20:36 #5
ok :)