Avatar billede styrup Nybegynder
28. december 2004 - 07:49 Der er 7 kommentarer

hvordan ændres indstillinger for personlige oplysninger ?

Jeg bruger Windows Mediaplayer 10.0 på XP-SP2.

Under: Indstillinger/Beskyttelse af personlige oplysninger/Forbedret afspilning og anvendelse af enheder/ er angivet fire valgmuligheder, og de to første (vis medieoplysninger fra internettet - og - opdater musikfiler ved at hente medieoplysninger fra internettet) er faded - jeg kan ikke ændre dem.

Hvordan gør jeg dem anvendelige - er det pga. SP2 ?!

mvh,
Avatar billede engvald Nybegynder
28. december 2004 - 08:44 #1
Morgen Ja du kan godt ændre dem det er jo op til dig hvordan de skal være jeg kør ikke med Default set..på min Mediaplayer,Når sætte et hak kan ud også flytte dit hak fra igen

http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/da/mp10/privacy.aspx?locale=409&geoid=3d&version=10.0.0.3646&userlocale=406
Avatar billede engvald Nybegynder
28. december 2004 - 08:49 #2
Ellers skal du af-installere den ligge den på igen - min version er 10.00.00.3646
Avatar billede styrup Nybegynder
28. december 2004 - 12:25 #3
min version er også 10.00.00.3646

...men jeg forstår ikke helt hvad du skriver !?

er det ved installation af programmet der skal angives nogle specielle indstillinger ?

Det microsoft skriver i dit link er, at man til enhver tid kan ændre indstillingerne under fanebladet "beskyttelse af personlige oplysninger" osv. Det virker bare ikke hos mig - som jeg skriver i mit spørgsmål !
Avatar billede engvald Nybegynder
28. december 2004 - 19:07 #4
Gå ind i add remove programs / remove Media player og add den igen via af Windows Update eller download den på
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/da/player/download/download.aspx
Avatar billede styrup Nybegynder
29. december 2004 - 08:25 #5
har prøvet - virker stadig ikke...
Avatar billede engvald Nybegynder
25. januar 2005 - 11:23 #6
Har du en XP Home eller er det en Pro
Avatar billede styrup Nybegynder
25. januar 2005 - 14:58 #7
Pro...