Avatar billede topimax Nybegynder
27. december 2004 - 17:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Pc genstarter hele tiden

Hej

Mine forældre har en gammel 300MHz. I starten genstartede den spontant en gang imellem, det blev så oftere og oftere, og tilsidst hele tiden. Nu vil den slet ikke starte op. Når man tænder den kan man se at den står og genstarter hele tiden ved at cvrom-drevet blinker hele tiden, men der kommer ikke ikke noget på skærmen...

Er her nogle der har en idé til hvordan det kan løses?

Jeg har prøvet at reset cmos, men det hjalp ikke.

Hilsen Mikkel
Avatar billede king_frusty Nybegynder
28. december 2004 - 08:16 #1
Fjern alt så der kun er harddisk monteret til computeren
starter den nu?
Avatar billede topimax Nybegynder
28. december 2004 - 12:27 #2
jeg er nu kommet lidt videre. nu starter den op, men rebooter stadig spontant alt mellem 10 sek og 3 timer. også i dos... først troede jeg det var en virus, men det kan det vel ikke vre hvis den også gør det i dos? den køre med windows 98
Avatar billede topimax Nybegynder
31. december 2004 - 02:36 #3
det var PSU'en tager dem selv