Avatar billede panzer Nybegynder
25. december 2004 - 18:09 Der er 2 kommentarer

Mio Map på Medion PDA

Hej

Jeg har en Mio 168 med Mio Map, og mine forældre en Medion PDA med GPS (Samme som Mio 168) men navigations programmet er ikke det samme. Jeg vil gerne have installeret Mio Map som jeg har på deres men jeg kan ikke finde Mio Map installations pogram. Er der nogen der ved hvor jeg kan få denne eller om hvordan man kan kopiere Mio Map fra min til deres??
Avatar billede smikkel Nybegynder
26. december 2004 - 10:27 #1
Det kan du godt, men har du ikke cd'erne til mio 168 så kan du jo bare køre mio map ind på Medionen.
Har osse selv en Medion og køre Tom Tom til Pad, og det køre fint.
Avatar billede grandoldman Nybegynder
17. oktober 2005 - 12:14 #2
ved godt at det er en gammel tråd.. men jeg har også prøvet, men den forlanger en aktiveringskode.. altså medion'en