Avatar billede tt-dk Nybegynder
25. december 2004 - 12:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bootchip til PS2

Jeg skal ud og investere i en bootchip til min nye PS2.

Hvad skal jeg købe og hvor er det billigst at købe?
Avatar billede tt-dk Nybegynder
25. december 2004 - 12:20 #1
Eller er det bedre at købe en bootcd?
Avatar billede haverslev Novice
25. december 2004 - 12:38 #2
http://www.gamebits.dk/shop/

Klik på Playstation2, klik på Bootchip og find din chip eller Free tool
Avatar billede tt-dk Nybegynder
25. december 2004 - 18:17 #3
Ja tak haverslev, helt dum er jeg ikke

Desuden besvare det heller ikke mit spørgsmål om hvad jeg skal købe frem for noget andet.....

Men hvis du kunne give mig et tip, ville det være superb ;-)
Avatar billede haverslev Novice
25. december 2004 - 19:53 #4
Kender ikke hvad der er bedst til PS2 og bootchip/bootcd osv.
Kendte bare til http://www.gamebits.dk/shop/ og derfor lagde jeg det link.
og "Klik på Playstation2, klik på Bootchip og find din chip eller Free tool" var for at skære det ud i pap - ikke for at gøre dig "dum" eller noget. ;)
Avatar billede tt-dk Nybegynder
25. december 2004 - 19:56 #5
Det var nu heller ikke i ond tro, at jeg skrev det tilbage ;-)

Men ellers tak...

Håber der så er andre kloge hoveder, der kan svare på mit spørgsmål :)
Avatar billede tt-dk Nybegynder
15. februar 2005 - 14:17 #6
lukker