Avatar billede procsus Nybegynder
25. december 2004 - 11:01 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Slå TouchPad fra!

Jeg kunne sq ikke lige finde bærbar afdelingen, så her får I det. ^^
Hvordan slår man et Synaptics TouchPad fra på en Dell bærbar via genveje?
Der er ikke nogen 3. knap omkring TouchPad'et til at slå det fra.
Avatar billede nopsen Ekspert
25. december 2004 - 16:55 #1
skal du ikke til at ha ryddet op i dine gamle spørsgmål
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=procsus&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
du har flere som er flere år gamle, hvor folk har lagt svar og forsøgt at hjælpe dig, hvorefter du bare er forsvundet uden at lukke eller give feedback.
Avatar billede procsus Nybegynder
25. december 2004 - 18:13 #2
Nogen som har et svar?
Avatar billede nopsen Ekspert
25. december 2004 - 19:43 #3
det var blandt andet for at hjælpe dig at jeg skrev du skulle rydde op, grunden til at ingen gider hjælpe er at man kan se du har en masse spørsgmål, som du er forsvundet fra.. hvis du ikke viser interesse for den hjælp du får, så gider folk ikke hjælpe, derfor er det en god ide at rydde og og i det mindste melde tilbage.
Avatar billede procsus Nybegynder
25. december 2004 - 19:51 #4
Nogen som har et svar?
Avatar billede kalp Novice
25. december 2004 - 19:53 #5
kig i kontrolpanelet... åben mus og se om det ikke skulle kunne deaktiveres der
Avatar billede procsus Nybegynder
26. december 2004 - 11:14 #6
Det kan det godt, men jeg søger en genvej til det.
Avatar billede kalp Novice
26. december 2004 - 11:50 #7
http://www.microsoft.com/enable/products/keyboard/keyboardresults.asp?Product=1

Se evt om der findes noget der:)

Ellers ville mit forslag... lidt primitivt.... være at du gør følgende

Gå ind i kontrolpanel... find "Mus" iconet.. højreklik på det og opret en genvej..
Gem genvejen i samme folder eller på skrivebordet det er underordnet.. højreklik på på genvejen og vælge egenskaber..

Her kan du nu vælge hvilke taster man skal kunne trykke på som skal starte "Mus".

Det kunne være Ctrl+M fx..

Godt nok slår det ikke din mus fra men den åbner for "Mus" og så kan du lige hurtigt ændre på det:)
Avatar billede procsus Nybegynder
28. december 2004 - 13:10 #8
Der var ikke så meget at hente, men tak for forsøget.
Avatar billede kalp Novice
28. december 2004 - 21:51 #9
Desværre:/ Jeg prøvede ellers at finde noget software til at ændre på de genveje man har.. er sikker på man kan! kan bare ikke huske det